Terugblik SXSWi: Mobile Saturday. Seamless consumer experiences

Door Rob Peters, partner / CEO - @rob_esites
9 april 2013 - 1805 x bekeken - Categorie├źn: Innovatie

Hoe zorg je voor een ‘Seamless consumer experience’? Beyond the rack, Hotels.com en Xtreme Labs praten over de impact van mobiel op een goede consumenten beleving. De sessie gaat voornamelijk over de moeilijkheid om het succes toe te kennen aan een bepaald middel. Is de order nu geplaatst omdat consumenten de email hebben ontvangen, de app hebben gedownload of de website hebben bekeken. First touch of last touch zijn de methodieken die worden toegepast, maar de panelleden zien moeilijkheden in de totale infrastructuur en de hoeveelheid data die wordt verzameld.
De panelleden zijn allemaal fan van native development vs. HTML5. Ze onderkennen ook dat het zodoende momenteel erg kostbaar is om voor alle platformen te ontwikkelen, maar zien ook dat ze anders gaan achterlopen op de concurrentie.

http://schedule.sxsw.com/2013/events/event_IAP15953