Een goede digitale strategie, waar begin je?

Door Rob Peters, partner / CEO - @rob_esites
24 april 2015 - 2348 x bekeken - Categorie├źn: Sport, Kennis

Er zijn eindeloos veel mogelijkheden in de digitale kanalen die je als bedrijf kan inzetten. Maar voegen ze ook allemaal iets toe? Onze ervaring leert ons van niet. Om de juiste kanalen te selecteren is het belangrijk om je strategie scherp te hebben en die vervolgens te vertalen naar een digitale strategie. Van daaruit bouw je door naar een digitale missie. Door antwoord te geven op vragen als "Op welke stakeholders heeft ‘digital’ het meeste effect?" en "Kunnen we deze digitale missie binnen korte tijd (max. 3 jaar) realiseren?" kom je tot een missie waar je mee verder kan.

Hoe je dit precies doet lees je in het blogartikel op Sport en Strategie.nl

Apple Watch: trendsetter of volger?

Door Sjoerd van Oosten

De langverwachte Apple Watch is uit! Sjoerd had hem als een van de eersten om zijn pols en deelt zijn ervaring. - Lees meer

Lees verder