Good News.
Wij zijn Good News. Met heldere doelen en goede code ontwikkelen wij digitale platformen waarmee we keihard doelstellingen behalen.
Ga naar de websiteEen Crispy Chicken, een gezonde salade, frietjes of gewoon een milkshake; je krijgt er honger van. Als je zin hebt in een lekkere lunch, warme maaltijd of een snack dan ben je bij Kwalitaria aan het juiste adres. Op meer dan 130 locaties door heel Nederland geniet je van dit franchise snackbar-concept. Van afhalen tot bezorgen, met aandacht voor kwaliteit en duurzaamheid. Aan alles is gedacht en de ambitie is dan ook groots. Het doel? De grootste franchise snackbar van Nederland worden. Dat betekent meer locaties openen én meer klanten door het hele land bedienen. Door corona ging het sneller dan gedacht. Een forse stijging van de online bestellingen zorgde voor een groei, waarop ingespeeld moest worden. Kortom, meer focus op de digitale kanalen. En dat is precies iets waar E-sites honger van krijgt!
Als digitaal bureau houden wij van uitdagingen. Dus die pakken we dan ook met beide handen aan. Om de ambitieuze doelstellingen van Kwalitaria waar te maken, hebben wij ons volledig vastgebeten in dit project. Figuurlijk gesproken, natuurlijk. Het wordt al snel duidelijk dat de focus op het werven van nieuwe werknemers moet liggen. Want deze nieuwe werknemers gaan ervoor zorgen dat die forse stijging wordt opgevangen en die draagt weer bij aan die ambitie. Om nieuw personeel te rekruteren hebben we een apart platform gecreëerd, waarbij elke franchisevestiging op die manier gericht campagne kan voeren. Elke vestiging koppelt zo gemakkelijk een eigen identiteit aan hun eigen franchise-omgeving.
In overleg met Kwalitaria en Fingerspitz Online Marketing - ook onderdeel van onze Handpicked Family - kozen we ervoor om een apart platform te lanceren. Wij horen je denken; twee aparte websites? Juist. En de reden is simpel en logisch. Omdat je twee totaal verschillende doelgroepen bedient - bezoekers die puur op de website komen omdat ze honger hebben en bezoekers die op zoek zijn naar een baan - hangen daar ook andere zoekintenties aan. Dat betekent dat je verschillende campagnes opzet, omdat je anders wellicht de verkeerde bezoekers trekt. Vandaar de keuze!
‘Hoe fijn is het als je iets voor ogen hebt en het er uiteindelijk ook precies zo uit komt te zien? Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. We schakelden snel, onze vragen en wensen werden direct opgepakt én we werden op de hoogte gehouden over het proces. En bovenal: we zijn ontzettend blij met het eindresultaat!’
Twee websites ontwikkelen, maar wel zo dat deze gemakkelijk te beheren zijn. De oplossing? Een Drupal website. Drupal is een CMS-techniek. Het voordeel van Drupal is dat je middels een API content vanuit verschillende kanalen kan uitserveren. Daarnaast zijn de twee websites identiek. Je bouwt er één en dupliceert een tweede versie. Beide versies hebben unieke content en zijn specifiek voor de doelgroep. De campagnes konden hun werk gaan doen. Om dit optimaal in te zetten is er gebruik gemaakt van de Google Maps API-key. Door targeting op locatie worden op die manier doelgroepen beter bereikt. Kortom, een sterk Minimum Viable Product (MVP) wat perfect scoort op functionaliteit; simpel en efficiënt dus!
‘E-sites heeft ons fantastisch geholpen om een complexe Drupal omgeving neer te zetten. Vanuit één CMS sturen we nu twee verschillende websites aan, beiden afgeleide van het hoofddomein: Kwalitaria.nl. De samenwerking verliep fijn en soepel. Goede gedegen aanpak vooraf en goede feedback achteraf.’
Het is zover, de neuzen staan dezelfde kant op en er is budget vrijgemaakt voor een nieuw online platform. Maar er is veel keuze, als het gaat om een contentmanagementsysteem (cms). Waar is jouw organisatie het beste mee af? Het landschap van webplatformen is constant in beweging. Er zijn zoveel mogelijkheden voor de technologie: open- en closed- source, saas oplossingen en het opkomende ‘headless’. Ken jij de verschillen?
Tijd voor wat overzicht. Natuurlijk! Want het selecteren van een nieuw CMS is een pittig proces. Daar helpen we je graag bij. Met deze whitepaper krijg je inzicht in de verschillen tussen open-source, closed-source, saas en headless. Vervolgens nemen we je in 3 stappen mee langs belangrijke onderwerpen, die bepalend zijn bij voor het maken van jouw beste keuze.
Na het lezen van deze whitepaper begrijp je welke optie het beste aansluit bij de wensen van jouw organisatie. Wel zo prettig, want het budget wil je tenslotte zo goed mogelijk benutten. Vul het formulier in en download vrijblijvend de gratis whitepaper!
Eigen wensen, uiteenlopende eisen en verschillende regels maken ieder project uniek. Neem gerust contact met mij op!
Wij zijn Good News. Met heldere doelen en goede code ontwikkelen wij digitale platformen waarmee we keihard doelstellingen behalen.
Ga naar de websiteE-sites is opgesplitst in twee nieuwe agencies: Good News en Unlock.
Als full focus mobile agency ontwikkelen wij apps voor smartphones, wearables, auto's en andere hardware devices. Meer contact, service of verkoop realiseren?
Ga naar de website