Digital Health.

We begrijpen de uitdagingen en zien de kansen waar merken en organisaties de komende jaren mee bezig zullen zijn.

Wij bouwen award winning digitale platformen voor de zorg

AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
Dutch Interactive AwardsEmerce 100, beste e-business bedrijven 2023Best agencies Fonk 150 2023

Digitaal succes halen in de zorg

Met onze oplossingen helpen we organisaties in de gezondheidszorgsector die zowel de patiëntenzorg verbeteren als de efficiëntie voor zorgverleners verhogen. Met onze uitgebreide expertise in digitale zorg, richten we ons op een breed scala aan doelgroepen binnen de gezondheidszorg. Hieronder valt het leveren van op maat gemaakte digitale oplossingen voor:

Voor wie?

  • Ziekenhuizen
  • Recruitment in de zorg
  • Zorginstellingen
  • Pharmacie
  • Goede doelen
  • Zorgeverzekeraars
  • Start-ups in de zorg

Hoe doen we dat?

Bij het ontwikkelen van digitale zorgoplossingen hanteren we een gestructureerde en cliëntgerichte aanpak. Hierbij zetten we de organisatiedoelen en de gebruikers centraal. Onze werkwijze is ontworpen om nauw samen te werken met onze klanten, van het initiële concept tot de volledige implementatie en daarbuiten, om ervoor te zorgen dat de oplossingen niet alleen innovatief maar ook effectief en duurzaam zijn.

We beginnen met het vaststellen van een heldere performance strategie, waarbij we uw doelen en KPI's definiëren om een fundament te leggen voor succesvolle digitale zorgoplossingen. Deze fase is cruciaal voor het richten van onze inspanningen op wat echt belangrijk is voor uw organisatie.

Optimaliseer gebruikerservaring met User Centered Scan

Onze User Ccentered scan is een grondige evaluatie die de gebruikerservaring in het middelpunt plaatst. We analyseren en optimaliseren digitale platforms om ervoor te zorgen dat ze intuïtief, toegankelijk en effectief zijn voor patiënten, zorgprofessionals en andere belanghebbenden.

Deze scan omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, en het voldoen aan de unieke behoeften van alle gebruikersgroepen.

Zorgplatforms op maat, waar patiënten het middelpunt zijn

Toegankelijkheid

Platformoptimalisatie voor diverse gebruikers, inclusief mensen met beperkingen, met aandacht voor schermlezers, contrast, toegankelijkheid, en meertaligheid.

Security/privacy

Platform beschermt gebruikersgegevens met sterke beveiliging, inclusief end-to-end encryptie, tweefactorauthenticatie en heldere privacyverklaringen.

Artificial Intelligence

AI kan helpen om content te versimpelen of bijv. samen te vatten. Maar ook om content snel te vinden dmv. conversational search.

Storytelling

Storytelling heeft de kracht om complexe informatie en ideeën over te brengen op een boeiende en memorabele manier, waardoor luisteraars emotioneel betrokken raken en de boodschap beter onthouden

Personalisatie/Segmentatie

De mogelijkheid voor gebruikers om instellingen en voorkeuren aan te passen, waardoor ze een gepersonaliseerde ervaring krijgen op het platform.

Feedback vragen

Ingebouwde systemen voor het verzamelen van feedback van gebruikers, zoals beoordelingen, recensies en enquêtes. Deze feedback kan worden gebruikt om het platform voortdurend te verbeteren.

Performance

Meetbaar maken van alles (zie je bepaalde bottle necks etc.) (a/b testen). Health metrics.

Interactiviteit

Het platform wijzigen op basis van locatie (geo), tijden, data, weer en bijv. drukte.

Proactieve ondersteuning

Het aanbieden van ondersteuning en hulp op een proactieve manier, zoals chatbots, FAQ-secties en gebruiksvriendelijke helpcentra, om gebruikers te begeleiden en problemen snel op te lossen.

Toegankelijkheid

Platformoptimalisatie voor diverse gebruikers, inclusief mensen met beperkingen, met aandacht voor schermlezers, contrast, toegankelijkheid, en meertaligheid.

Security/privacy

Platform beschermt gebruikersgegevens met sterke beveiliging, inclusief end-to-end encryptie, tweefactorauthenticatie en heldere privacyverklaringen.

Artificial Intelligence

AI kan helpen om content te versimpelen of bijv. samen te vatten. Maar ook om content snel te vinden dmv. conversational search.

Storytelling

Storytelling heeft de kracht om complexe informatie en ideeën over te brengen op een boeiende en memorabele manier, waardoor luisteraars emotioneel betrokken raken en de boodschap beter onthouden

Personalisatie/Segmentatie

De mogelijkheid voor gebruikers om instellingen en voorkeuren aan te passen, waardoor ze een gepersonaliseerde ervaring krijgen op het platform.

Feedback vragen

Ingebouwde systemen voor het verzamelen van feedback van gebruikers, zoals beoordelingen, recensies en enquêtes. Deze feedback kan worden gebruikt om het platform voortdurend te verbeteren.

Performance

Meetbaar maken van alles (zie je bepaalde bottle necks etc.) (a/b testen). Health metrics.

Interactiviteit

Het platform wijzigen op basis van locatie (geo), tijden, data, weer en bijv. drukte.

Proactieve ondersteuning

Het aanbieden van ondersteuning en hulp op een proactieve manier, zoals chatbots, FAQ-secties en gebruiksvriendelijke helpcentra, om gebruikers te begeleiden en problemen snel op te lossen.

Opdrachtgevers kiezen voor ons omdat wij WCAG ervaring hebben

Ontdek de Good Days Podcast, jouw bron van Inspiratie en kennis voor de zorgsector!

Luister Podcast!
Amphia

Let’s work
together

Mail naar chris@goodnews.nl
Amphia
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest
AmphiaCZTante LouiseStroomzIconVitalisMantelzorgtest

Van gezondheid tot groei ontdek onze digitale innovaties in marketing en recruitment

Kom in contact
Contact! Let's talk!