Zorgmarketingfestival 2012

Nieuwsartikel - Geplaatst op vrijdag 1 juni 2012

Datum: donderdag 7 juni
Locatie: Maarssen

Ook in de zorg worden keuzes steeds bewuster gemaakt. Patiënten zijn zorgvuldiger, zorgverzekeraars kritischer en zorginstellingen professioneler. Dit vraagt veel van organisaties en merken in de zorg. Maar levert ook volop nieuwe kansen op. Zeker bij goede samenwerking.

De kracht van de verbinding
Kennis uitwisselen over zorgmarketing, geraakt worden door trends en ontwikkelingen, en elkaar ontmoeten. Dat zijn de doelstellingen van Mixe healtcare marketing, de organisator van dit event.

Het gaat op dit festival over de toekomst van de gezondheidszorg, de invulling van relaties en de rol van marketing. Door sterke verbindingen te creëren tussen partijen in de zorg, ontstaan er nieuwe perspectieven en wordt de zorg beter. Vanuit die gedachte is het thema De Kracht van de Verbinding ontstaan, dat als rode draad door het festival heen loopt.

Visionaire sprekers, nieuwe inzichten en methodieken en innovatieve cases. Aan inspiratie geen gebrek. Het Zorgmarketingfestival is voor marketeers van zorginstellingen, zorgverzekeraars en medische leveranciers. En voor beleidsmedewerkers, zorgondernemers, zorginkopers en bestuurders binnen de zorg.

E-sites spreekt ook
Hoe kunnen mobiele toepassingen bijdragen tot het behalen van strategische doelen in de zorg? Wat komt er kijken bij de realisatie van mobiele sites en apps? Waar moet ik voor kiezen? Op deze vragen geeft Rob Peters antwoord in zijn sessie over mobiele internetstrategie.

Aanmelden
Meer informatie lezen en aanmelden kan via de website: www.zorgmarketingweek.nl.

Bouw nieuwe E-sites HQ begonnen!

Door E-sites

Alvast op de kaart gezet: de locatie van het nieuwe E-sites HQ. De bouw is begonnen! Volg de bouw van ons nieuwe pand op pinterest.com/esitesbreda - Lees meer

Lees verder