E-sites Group groeit door onder nieuwe naam: Handpicked agencies

Nieuwsartikel - Geplaatst op donderdag 11 januari 2018

We hebben weer nieuws! Groot nieuws eigenlijk. Want we lanceren een nieuwe overkoepelende naam voor onze groep met bureaus. En we introduceren naast de 5 bestaande ook twee nieuwe labels!

De E-sites Group, het collectief aan bedrijven dat voortgekomen is uit de uitbreiding van E-sites met nieuwe labels, gaat verder onder de naam Handpicked agencies. Met 5 bestaande labels en directe uitbreiding met 2 nieuwe labels, omvat Handpicked agencies in totaal 7 labels gericht op digitale strategie & design, ontwikkeling, e-commerce, content productie, virtual reality en online marketing.

Doorgroeien naar 250+ medewerkers

Toen E-sites startte met het uitbreiden van haar diensten onder nieuwe bedrijfsnamen, ontstond logischerwijs de naam E-sites Group als overkoepelende merknaam. Rob Peters, founder van Handpicked agencies, licht de keuze voor de naamsverandering toe: “De naam E-sites Group doet geen recht meer aan de volledige groep digitale bureaus. Door nieuwe uitbreidingen en de groeiambities van alle labels, is dit een mooi moment om onze collectieve kracht vanuit een nieuwe naam te gaan laden. Vanuit Handpicked agencies wordt de synergie kracht bijgezet en groei gefaciliteerd. Alle 7 bureaus voegen ‘a Handpicked agency’ aan hun naam toe. In de komende jaren willen we als groep een sterke groei doormaken van 120 naar 250+ mensen. Zowel vanuit organische groei als door mogelijke overnames.”

Over de naamkeuze vertelt Rob: “De naam Handpicked agencies komt voort uit onze ambacht. Alle slimme innovaties worden met onze handen en samen met klanten gemaakt. Onze bureaus helpen klanten met het kiezen van de juiste innovaties en klanten kiezen ons eveneens met zorg. Wij, onze mensen en de oplossingen voor klanten zijn Handpicked. Uit die zorgvuldigheid ontstaan de mooiste resultaten.”

 

Met 5 bestaande en 2 nieuwe labels een sterk collectief

E-sites is als digitaal bureau actief sinds 1999 en breidde haar activiteiten later uit met de start van het online marketing bureau Fingerspitz en een deelname in e-commerce bureau Techtwo. Daarna ontstond TDE, vanuit een fusie met sportmarketingbureau Triple Double en vervolgens contentmarketingbureau Breese. Hier worden nu de nieuwste labels Departure en Boldly aan toegevoegd. Departure komt voort uit het creatieve team van E-sites en gaat zelfstandig verder op het gebied van online strategie en design. Boldly is een aankomend label gericht op Virtual Reality, Augmented Reality en Mixed Reality. Rob: “Elk label benut haar eigen specialisatie, identiteit en unieke kracht. Maar door de krachten te bundelen waar relevant, zijn we als collectief nog sterker en perfect in staat klanten compleet te bedienen richting hun digitale ambities. Dit willen we meer op de kaart gaan zetten.”

Meer weten over Handpicked agencies?

Handpicked agencies werkt momenteel voor onder andere Amarant, Brabantia, Bruynzeel Keukens, JohnBeerens, Paaspop, Nationale Nederlanden, Opel, Perfetti van Melle, Subway, Under Armour en Ziggo Sport.

Benieuwd naar de collectieve kracht van Handpicked agencies of horen wat de verschillende bureaus voor jou kunnen betekenen? Neem gerust contact op! En bekijk alle websites: 

 

 

 

Vandaag gelanceerd: een chatbot voor Paaspop!

Door E-sites

We lanceren een zelflerende chatbot voor Paaspop, waarmee het festival zichzelf onderscheidt, innoveert en meer contact krijgt met haar bezoekers.

Lees verder