Een digitale revolutie voor SPAR Nederland

Van briefjes, fax en telefonische bestellingen naar een omnichannel e-commerce platform.

Een successtory waar we trots op zijn, de digitalisering van SPAR. Die het online boodschappen doen binnen haar franchise formule heeft geintregeerd. Van de bijna 225 SPAR winkels zijn er inmiddels 135 franchisers aangesloten op het online platform van SPAR.

Een eigen online etalage

Elke fysieke winkel heeft zijn eigen lokale online webshop met een lokale homepage en specifiek assortiment, die hij zelf beheert. De orders worden gepickt in de lokale winkel en uitgeleverd door de betreffende (vaak vertrouwde) ondernemer.

Omnichannel strategie

We hebben met Spar een omnichannel strategie uitgedacht, omdat klanten meer en meer gebruik maken van een combinatie van verkoopkanalen. De webshops, de corporate website en de mobiele site die we ontwikkeld hebben sluiten harmonieus op elkaar aan, zodat er voor de klant één naadloze winkelervaring ontstaat. Zo wordt het merk Spar ervaren, in plaats van het kanaal.

Gewoon eens van gedachten wisselen?

Drink gezellig een kop koffie met Sander. Hij vertelt je alles over E-sites Retail en hoe we jouw e-commerce platform in kunnen richten.

/ Sander Verwaaijen accountmanager
sander@e-sites.nl
06 363 012 57

E-sites,
overtreft
digitaal in Sports, Retail & Health

  • Emerce
  • Spinawards