
Opel en Feyenoord

Hoe hoog loopt de spanning op?
Meer bekendheid en betekenis van het hoofdsponsorschap, zo was de wens van Opel. Unieke acties, ultieme sportbeleving en meer aandacht voor de Hartstichting werden het antwoord. Wow! Wat een mooi traject samen met TDE.
Hoe spannend is een wedstrijd voor een Feyenoord-hart? Om aandacht te vragen voor de samenwerking tussen Opel, Feyenoord en de Hartstichting kregen 100 Feyenoord supporters een hartslagmeter om bij dé wedstrijd van het jaar: Feyenoord - Ajax. De Hartslag van het Legioen was live te volgen op FOX Sports en via opel.nl/voorhetleven.
Uiteraard ging dit niet vanzelf. We ontwikkelden een speciale Android app die het mogelijk maakte om bluetooth hartslagmeters te koppelen aan een smartphone. Vervolgens maakten we de data vanuit een centrale plek realtime beschikbaar voor de campagnesite en FOX Sports. Naast de technische ontwikkeling waren we verantwoordelijk voor de verspreiding van de activatie via de social media kanalen van Opel en Feyenoord: voorafgaand, tijdens de wedstrijd en na afloop.
Laat deze activatie en technische ontwikkeling - genomineerd voor een Dutch Interactive Award - Jouw hart sneller kloppen? Lees er alles over op de site van TDE.

Gerelateerde pagina's


De rol van projectmanager en scrum master

API koppeling

Intelligent Things (IoT)

Bartiméus: corporate website

Hartstichting

VIER jaar op rij: E-sites nr. 1 in de EMERCE100!

Wat is Agile (methode) en wat is het verschil tussen scrum & Agile?

Wat is de scrum methode?

Zekerheid voor continuïteit van je software met een escrow-overeenkomst

OWASP-richtlijnen steeds belangrijker - hoe veilig is jouw digitale oplossing?

Voldoet je digitale zorgproduct aan de nieuwe MDR regelgeving?

Voor de derde keer op rij: E-sites nr. 1 in de EMERCE100!

Innovatietraject Android Auto met partner XXImo succesvol

Thetford: iNDUS app

BeeSafe

Digital Tech Trend 2021: Hyperpersonalisatie

Digital Tech Trend 2021: Total Experience
